pondělí 12. května 2014

Školení!

    Tak tu máme pokračování z mého oblíbeného seriálu: "A zase ta práce." :) Tentokrát se podíváme na další velmi zábavnou součást mé práce v podobě školení. Nechybí ani veselý zážitek z oběda :)



    Dneska jsem v práci neměla zrovna ten nejšťastnější den. Tedy ne, že by se mi nedařilo vykonávat (snad i dobře) svou práci, ale zřejmě na mě dolehla ještě únava z AnimeFestu. Dokud jsem s kolegyní matchovala jeden soubor, bylo všechno ok. Pak přišla obědopauza. Naštěstí jsem si včera večer zvládla aspoň něco ukuchtit, tak jsem ani nemusela odcházet a mohla si užít oběd s dalšíma.
Mimo jiné jsem se dozvěděla, že brokolice patří mezi další zakázané potraviny (jako třeba ryby), protože by mohla obtěžovat spolupracovníky O_o Naštěstí to ani můj nadřízený nechápal a oznámil mi, že si s tím nemusím dělat hlavu :D To jsem ráda, páč na brokolici jsem poslední dobou závislá.
Krize ale přišla krátce poté. Účastnila jsem se dalšího školení zaměřeného na vyhledávání (tedy na to, co jsem před nějakou cca půlhodinkou vykonávala), prakticky toho samého, co jsem absolvovala už jednou a byly tam stejné věci jako v mých vytištěných materiálech. Párkrát se o mě pokusil mikrospánek.
Poté jsem dostala nějakou další práci, která spočívala v kontrole kontaktních osob a zaklikávala jsem správné údaje. Pro víc jak 200 společností O_o Udělalo se mi nějak špatně. Doufám, že ne z té práce, byla bych fakt nerada, kdyby mi to způsobovaly třeba naše stránky :D
Každou chvíli jsem čekala, že vrhnu O_o s vypětím všech sil jsem to nakonec odevzdala a vzala si něco dalšího. Krize pokračovala.
Outlook na mě zakřičel, že přijal další mesidž. Školení. Respektive dotaz, zda mi vyhovuje středa. No OK, mně to teďka stejně můžou rovnou dávat příkazem, páč nikde nic nemám. Tedy až na další školení. Zítra i pozítří. Vlastně určitě i koncem týdne, páč to bych měla absolvovat nějaký ten třídenní trénink pro nově příchozí, abych se seznámila s prostředím, kde pracuji. Asi se konečně dozvím, kde se nachází fitko. Doufám, že se zastavíme do oddělení HR, kde mají tu vynikající čokoládu a dostanu školení na to, jak čokoládomat obsluhovat. To nejlépe pravidelně, každý týden alespoň jednou, člověk je přeci tak zapomnětlivý tvor!
V brzké době mě též čeká i nějaký ten teambuilding. Možná na něj už i dozrál čas, protože si pamatuji již 6 svých kolegů! Z celkových 40...

Školení zdar! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat