pondělí 24. února 2014

D&D 40th Anniversary Blog Hop Challenge - resti, část první

    Už jsem si myslela, že se k tomu psaní dneska ani nedostanu. Jak jsem opět přijela domů a byla nucená spát na gauči, rozjela se mi hnedle od rána opravdu protivná migréna. Čerstvý horský vzduch a několik šálků mého oblíbeného touaregu udělalo svoje a jsem snad schopná dát zase dohromady aspoň větu. Mmch. "resti" je další z mých novotvarů, nikoliv chyba :) to jen tak pro pořádek a pro rejpaly ;)



 Pokusím se odpovědi na otázky nějak zkrátit a poprat se aspoň s polovinou z nich :) zbytek si zase nechám na další dny, abych to tu moc nezahlcovala. Na jednom nejmenovaném blogu jsem navíc zjistila, že tyhlecty výzvy každýho jenom otravují, ale já jsem tak nějak ráda, že vůbec něco píšu a podobná debilní témata mi svědčí, páč se pak už nemohu věnovat těm závažnějším :))

Day 14: Did you meet your significant other while playing D&D? Does he or she still play?

Krásná valentýnská otázka :) Svou první drahou polovičku jsem si našla díky zálibě v rpg, metalu a anime. Dá se vlastně říct, že RPGčka byla často jedním z nejhlavnějších témat našich hovorů a musím se přiznat, že mi absence tohoto už i po těch pár měsících zatraceně chybí. Svého nynějšího přítele jsem pak poznala díky serveru Andor.cz, kde se hraje dračák online. Ani jedno ze setkání tedy neproběhlo v rámci hraní, ale tato společná záliba hrála důležitou roli. Ačkoliv se svým předchozím partnerem jsem paradoxně za tu dlouhou dobu žádné rp nehrála :) On sám se k tomu odhodlal až na posledním GameConu a já se bála cizích lidí :)

Day 15: What was the first edition you didn't enjoy. Why?

Taková pro mě neexistuje :) díky mému přístupu zaměřenému spíše na rozvoj postav a příběhu jsem se vždycky dokázala s takřka jakýmkoliv systémem poprat a hru si obvykle užila. V tomto podle mne spíše záleží na spoluhráčích a vypravěči, na ty jsem prozatím měla velké štěstí, takže si skutečně nemohu stěžovat. I ten Pathfinder mě nakonec zas až tolik neobtěžuje, jen se trochu nemá rád s mým sklonem k bordelářství a neorganizovanosti.

Day 16: What was your first Edition War? Did you win?

Na tohle se dá jednoduše odpovědět asi takto:


Ale tedy vážněji. Už si opravdu nevzpomínám, kdy naposled jsem se pouštěla do podobné debaty a když už, nejednalo se obvykle o meziediční spory, ale spíše o celkovou volbu systému a settingu. Na to jsem obvykle mívala poměrně specifické požadavky a myslela si, že to někoho může dokonce i zajímat. Jelikož má v tomhle každý své preference, nelze takovou debatu "vyhrát". Nemělo by to být ani jejím účelem. Teď, na stará kolena, spíše už jen doporučuji a snažím se odhadnout, co by druhým mohlo sednout a sem tam se zapojím do nějakých spíše filozofičtějších diskuzí. Ačkoliv čas od času není na škodu si tak trochu zatrollit, žeano ;)


Day 17: First time you heard D&D was somehow "evil."

Tuším, že už v počátku mé slavné rpg kariéry, tedy v době mého působení na serveru dračídoupě.cz :) A podobné zkazky o přirovnání rpg her k dílu Satanovu vídávám stále a pořád jsou dobrým zdrojem zábavy. I když aktuálně média spíše propírají škodlivost počítačových her, což je taky poměrně vtipné téma. 
Osobně jsem z obojí dokázala vytěžit maximum dobrého a jsem za to skutečně náležitě vděčná. Do značné míry k tomu jistě přispěl i fakt, že jsem vyrůstala ve zdravém prostředí. To samozřejmě pak velmi ovlivní to, jakým způsobem budu zpracovávat dostupné informace. A sem tam si vybít svou agresi při střílení emzáků je prostě super :))

Day 18: First gaming convention you ever attended.

Huh, to už je strašně dávno :) Tuším, že mi tehdá bylo nějakých 14 nebo 15 let, jde tedy o období před cca 10 lety. První akce tedy nebyl con, ale setkání uživatelů výše zmíněného serveru dracidoupe.cz, kde jsem konečně poprvé naživo spatřila tváře skrývající se za jednotlivými nicky. Dodnes na tuhle akci velmi ráda (a v dobrém) vzpomínám - bylo to poprvé, co jsem měla možnost zahrát si naživo WoD za trhlou Malkaviánku a poznala opravdu celou řadu skvělých lidí. S některými se bavím doteď, i když většinu z nich nějak odvál čas, když jsem posléze trochu obměnila komunitu :)
Pak jsem navštívila jeden z prvních Taurconů, dále pokračovala s Pragoconem a Parconem. Každá z těch akcí byla opravdu výjimečná a i když mám na některé z nich opravdu jen matné vzpomínky, je tam spousta momentů, co se mi nesmazatelně vyryla do paměti.

Day 19: First gamer who just annoyed the hell out of you.

Tady bych opět musela trochu zapátrat v paměti a vyhrabat z ní vzpomínky na dávné internetové spory. Naštěstí tyto neblahé zkušenosti spíše vytěsňuji, ale stále existuje několik individuí, kterým se prostě a jednoduše vyhýbám, neboť vím, že se s nimi neshodnu. A ač bych použila jakkoliv důmyslné argumenty, snažila se skutečně v dobrém rozvinout nějakou diskuzi, obvykle by to končilo vzájemnou výměnou nepěkných invektiv. V lepším případě si s dotyčným prostě jen nerozumím a vzájemně to nějak respektujeme. Když člověk navíc opravdu nechce, může se podobným incidentům alespoň na internetu celkem snadno vyhnout, ačkoliv...


Nebudu si tu hrát na něco, co nejsem :D Občas prostě člověk téhle potřebě neodolá. Ale snažím se to omezovat! :))

Tak to bude pro dnešek asi všecko, zítra možná přidám i nějaké zajímavosti :) dnešní den jsem ale strávila u AZ kvízu a Prostřeno, takže jsem se skutečně k ničemu opravdu zajímavému nedostala.



Žádné komentáře:

Okomentovat