sobota 8. února 2014

D&D 40th Anniversary Blog Hop Challenge - Day 8

    Dneska se k psaní dostávám výjimečně o něco dřív. Neměla jsem zrovna moc produktivní den a dokonce jsem se nachytala, že teď pořádně nemám co na práci a jen tlachám s lidmi po internetu. Což je poměrně nežádoucí stav :) je tedy třeba tuto časovou mezeru nějak smysluplně vyplnit. Snad se mi aspoň povedlo najít několik zajímavých odkazů, se kterými se s vámi opět podělím.

Day 8: First set of polyhedral dice you owned. Do you still use them?


    Kostičky, smutné to téma :( Vlastně už ani nevím, kdy jsem si koupila své první. Nejspíš na nějakém historickém Taurconu před více než deseti lety a pak jsem přijala tradici, že si z každého conu a fantazácké akce musím nějaké přivézt. Vlastně i z jakékoliv návštěvy cizího města. Mívala jsem obrovskou sbírku kostiček čítající přes 180 kusů uloženou v igelitovém pytlíku s logem games workshopu. Jenže co se nestalo, po jedné letní chatě, jako by se po nich slehla zem :( Zůstal mi jen jeden titěrný pytlíček se sadou kostek pro "běžné použití", který teď postupně doplňuji. Pořád v sobě nosím naději, že se jednoho krásného dne i zbytek mé krásné sbírky objeví. Pochopitelně jsem k těm malým tvorečkům měla silný citový vztah. I když mě ty potvory tak často zrazovaly a znemožňovaly mi v hrách mé velké a úžasné plány. Odpustila bych jim. Odpustila bych jim úplně všechno a začala je velebit. Už bych proti nim neřekla a nenapsala křivého slova, jen kdyby se mi znovu ukázaly. A proto vás prosím, kostičky moje, vraťte se ke mně! Sami moc dobře víte, že v mých rukou vám bude nejlépe! 

Tak jsem utřela slzičku a mohu konečně článek doplnit o zajímavosti, na které jistě mnozí z vás už čekají.

Skyrim období mám již dávno nad sebou a nikdy jsem si nemyslela, že bych se vůbec kdy chtěla k této hře vrátit. Jistě, je to skvělý vyplňovák volného času, ale stihla jsem si najít zábavnější činnosti. Mističky vah se ale trochu zakymácely, když se objevil Berserk mód. Přiznávám, že mě začínají pomaličku svrbět prsty, a to jsem raději nekoukala na další :)

U dnešní snídaně se mi podařilo narazit na poměrně zajímavého vloggera známého pod jménem Aloysius Lannister. Pomalu se budu snažit prokousat jeho sérií Grumpy RPG Reviews.

U RPG ještě zůstaneme. Ze souvisejícího zdroje tu mám ještě článek 11 ways to be a better roleplayer - není to sice nic převratného a zřejmě vám většina ze zmíněných bodů nebude cizí, ale menší připomenutí jistě neuškodí.

Dnes jsem dokonce dostala i další zajímavý hudební tip (díky moc, Eridosi), o který se s vámi též mileráda podělím - Fever Ray si snad najde cestu i k vám. Všimla jsem si, že jde o opravdu známou interpretku, asi i proto mi doposud unikala. Jsem občas strašný hipster.

A na závěr jedna menší perlička. Znovu jsem si udělala další test mé osobnosti a i tentokrát jsem byla označena jako Looser, asi se půjdu odstřelit :D


Žádné komentáře:

Okomentovat