úterý 4. prosince 2012

Listopad v kostce

    Když jsem se tak podívala na četnost příspěvků na mém blogu za poslední měsíce, bylo mi z toho tak trochu smutno. Krom pravidelných zápisů z hraní tu není jediný zajímavý příspěvek. Bohužel je to skutečně tím, že tak nějak nemám o čem psát. Můj život je nudný a nic zvláštního, co by stálo za zmínku, se v něm prostě neděje. Mám naprosto všední starosti, a když už se náhodou najde nějaká výjimka, není to něco, s čím bych se potřebovala svěřovat :) Aspoň tu tedy sesumíruju těch pár střípků ze života z posledního měsíce...




  • Většina mého života se momentálně točí okolo koček. Ač to jsou neuvěřitelná zlatíčka, občas mi dávají opravdu zabrat. Každé ráno jsem vystavena jejich nemilosrdným budícím útokům, které obvykle začíná pan Maxmilián Činčil tím, že mi prostě skočí na hlavu. Pak začne strašně hlasitě příst a škrabkat. Když se mi jej podaří poslat za mužem a přikrýt si hlavu polštářem, nastupuje druhý nepřítel - Jantar Jantarovič. Na první pohled hodňoučkatý a jemňoučkatý kocourek, ale ve skutečnosti o nic menší sviňák. Nejenže mi večer ohryzává nohy, když do něj omylem šťouchnu (páč mi zabírá značnou část postele), ale ráno mě ještě tahá za vlasy. Prostě si ke mně sedne a škube. pak se mi ty potvory "láskyplně" otíraj o nohy, dokud jim nedám nažrat. I tak je ale pořád zbožňuju a všechno jim odpouštím. I to, že mi Činčil dneska už potřetí shodil kytku. 
  • Dva z mých dobrých přátel měli v listopadu narozeniny, takže jsme se opět podívali do našeho oblíbeného Makakiko na Smícháči a naplnili si břicha na All you can eat :) hlavně jsme ale dostali "geniální" nápad pořídit jednomu z nich sadu Magic the Gathering. Takže se nám tu rozpoutala nová mánie. Nejprve na ni zareagoval muž, který si okamžitě pořídil nějakých 1400 karet z Aukra. No, aspoň tu teď budem moct hrát drafty. Docela se na to těšim, Magici mám ráda a sem tam zaskočím i k Duels of the Planeswalkers 2013
  • Začátkem listopadu jsem si říkala, že bych měla také začít pomalu myslet na Vánoce. V prvé řadě jsem ještě finančně zruinovaná kvůli všem těm akcím a navíc mi solidně dochází inspirace a nápady. Teď už je začátek prosince a nemám téměř nic. Potěšilo mě, že mi táta poslal "dopis Jéžíškovi" a jasně mi sdělil, co potřebuje. Jelikož jde i o nějaký kosmetický sráče, asi by je za normálních okolností ode mě nedostal :)
  • Muž mi v tomhle tradičně hází klacky pod nohy; měl dostat poslední vyšlý díl Písně ledu a ohně -jenže si jej koupil sám :) teď musím zas vymýšlet něco jiného. Snad se aspoň o to dřív dostane k Malazu.
  • Když už jsme u mé odvěké knižní lásky, nemohu nezmínit dva velmi zajímavé články, jež vyšly právě během listopadu. Nejprve poměrně vtipné čtenářské PR s názvem Proč číst Malazskou knihu padlých?, se kterým se dokonale ztotožňuji a pak dost rozsáhlý rozhovor se Stevenem na wired.com, kde se mimo jiné vyjadřuje i o sérii Forge of Darkness, kterou tak netrpělivě očekávám :) A jelikož je to Steven, opět prozrazuje leccos o způsobu jeho tvorby a článek je plný mnoha zajímavých postřehů. 
  • Aby těch fantazáren nebylo málo, rozhodla jsem se, že opět začnu hrát drd online na Andoru. Sice si na to musím ještě trochu zvykat, ale reakce na mé příspěvky jsou zatím vesměs pozitivní. Aspoň mám možnost si vyzkoušet hraní za naprosto odlišné charaktery a především se učím psát :) je pro mě pak snadnější dostat se aspoň k těm 3 stránkám denně. 
  • Školu tradičně nestíhám a ještě ji absolutně nechutně zanedbávám. Vůbec z toho nemám radost, cítím se strašně provinile. Ale jelikož je podzim, lezou na mě opět nějaké depresivní nálady a obvykle operuji v dost nihilistickém módu. Získat pak nějakou motivaci je sakra těžké. Zvlášť, když máme tak volné termíny odevzdávání některých prací. Mám strach, že jsem zas všechno moc podcenila a potom kvůli tomu zapláču :) 
  • Trochu mé případné snahy podkopal i fakt, že mi opět exnul exterňák. Je to už snad potřetí :/ bohužel už vážně není v záruce a já zatím nemám na novej (krom telefonu je to další věc, kterou bych si mileráda pořídila). Zkusím s nim ještě něco vymyslet a pak si budu dávat sakra bacha na to, abych měla vše uložené nejméně na třech místech.
  • Když už jsem u těch ztrát; spolubydlům se podařila opravdu neuvěřitelná věc - nějak záhadně mi vyhodili moji milovanou vodárnu. Netuším, jak k tomu mohlo dojít. Ano, igelitka se všema věcma byla poměrně blízko koše, ale stále z ní čouhalo tělo vodárny i šlauchy. Krom toho bylo v tašce i poměrně dost tabáků (okolo 20 krabiček v různém stavu) včetně mé Bombay pan masaly dovezené z Indie (zbytek indických tabáčků se naštěstí zachoval.) Snad už jsem si našla vhodnou náhradu, ale i tak mě to dost mrzí :/ 
  • S telefonem souvisí další problém, jehož řešení stále odkládám; sviňákům z vodafounu nějak nechtěla chodit má inkasa, takže došlo k opakovanému zablokování odchozích služeb. Vše jsem doplatila, abych zjistila, že mi i další měsíce účtovaly za to odblokování naprosto nechutný poplatky (netřeba dodávat, že jsem o nic takového ani nežádala). Teď by to mělo být všecko v cajku, takže tam vlezu a okamžitě u nich smlouvu rušim a přecházim ke konkurenci. 
  • Konečně jsem si také zřídila nový osobní účet, páč mě sral internetbanking u komerčky. Takže jsem teď u Fio. Jelikož jsem podepsaná už i pod účtem SPJK,byla to otázka cca 2 minut :) karta přišla okamžitě, už je jí jen třeba aktivovat (takže musím znovu na pobočku, páč jsem tak nějak zapomněla svoje přihlašovací udaje...ehm :)).
  • Stále dodržuji tradici sledování anime u jídla. Musím říct, že můj letošní výběr se ukázal opravdu kvalitním :) Jediné, co mě sere, je SAO, ačkoliv jsem si dříve nové díly pouštěla téměř okamžitě, teď si je nechávám jako ten odpad na konec. Co dále sleduji je zde na blogu už zveřejněno. Nicméně musím dodat, že mě až neskutečně potěšily poslední díly Zetsuen no Tempest a hlavně Magi, které jsem si dala dneska k snídani :)) Už není pochyb, že jde o poměrně vážné anime s opravdu zajímavými  postavami a dějem. Po mém milovaném Seirei no Moribito opět fantazárna, která za to skutečně stojí (pokud člověk překousne ten naprosto stupidní začátek O_o). 
  • Pomalu, ale jistě dáváme dohromady i náš byt. Konečně mám šatní skříň (dokonce se zrcadlem), kam se mi vejde veškerá má garderóba, šminky a dokonce i čaje :) Teď by měla přijít na řadu postel. Standa se na svojí nevejde, moje zas nechutně vrže a už se mi o ní zdaj i pěkné noční můry. Pak už jen nějaký ten stůl, komodu, gauče a je to komplet. Z pokoje bude dokonalá společenská místnost. 
A to je už vše :) v dohledné době možná napíšu článek o dalších testech osobnosti, které jsem teď objevila (ale ještě řádně nenastudovala) a pak se budu věnovat zápisům z hraní. Dokud se v mém životě nestane něco převratného :)) 

Žádné komentáře:

Okomentovat