úterý 24. září 2013

30 Day D&D Challenge: Day 13 - Favorite Trap/Puzzle

    Teda dokopat se každý den k sepsání dalšího tématu je stále obtížnější. Pořád si myslím, že nutit žáky zůstávat ve škole do cca 19:30 (někdy i do pozdějších hodin) by mělo být trestné. Člověk přijde naprosto vyřízený domů a když začne po nějakém tom odpočinku v cca 23:00 nějak rozumně vnímat, už aby šel vstát, protože mu v 8:30 začíná škola :D A zatím to nevypadá, že budu moct cokoliv z toho vynechat. Ještěže je dnešní téma opět takové jednoduché...



Day 13 - Favorite Trap/Puzzle


    Jakožto správný hráč mající v oblibě všelijaké výzvy bych tu měla tvrdit, jak zbožňuji logické puzzly, složité slovní hříčky apod. Rozvíjí přeci mé myšlení, nutí mě aktivně se zapojovat do hry a ještě k tomu mám úžasnou příležitost všem ostatním ukázat, jak strašně jsem chytrá a schopná. Bohužel pravda je trochu někde jinde - vlastně přímo v opačném koutě spektra. Nenávidím pasti, puzzly, všelijaký hříčky a cokoliv, co mě nutí skládat dohromady tisíce volovin obvykle ještě za dost nejasným účelem. Je to i důvod, proč nehraji PC adventury, prostě mě to otravuje - jsem schopná to do jisté míry tolerovat (v Septerra Core například), ale hry jako Syberia mě přivádějí do šílenství. Nejinak je tomu i v tabletop RPG. S klasickými pastmi je to obdobné, fakt nebudu mít radost, když můj nebohý mág šlápne na nějakou pitomou kachličku, ze které posléze vyjedou ostny (nejlíp ještě namatlané nějakým silným jedem) a téměř mě připraví o život. Prostě NE :) Ještě si dovedu představit situaci, kdy bych byla sama v roli vypravěče a měla zvlášť škodolibou náladu a podobné srandy cpala nebohým hráčům do cesty. Dokonce k tomu existuje i jedna příručka O_o


Doufám, že tuhle publikaci u žádného z mých současných či budoucích vypravěčů neuvidím :) S mými obvyklými hody by mi ani nepomohlo vzít si zloděje a snažit se v každé místnosti všechny ty skryté mechanismy vyhledat (což je taky hrozná šílenost). Jo, výzvy v odhalování všelijakých spiknutí a řešení intrik, to je moje, ale puzzly směřujte jinam :)


Žádné komentáře:

Okomentovat