pondělí 16. září 2013

30 Day D&D Challenge: Day 5 - Your favorite set of dice/individual die

    Nebude náhoda, že zrovna tohle téma mi vychází na pondělek. Jako bych nebyla už dost naštvaná z toho, že mi začíná semestr a já musím do školy :D Ale tak, ať to mám z krku...

Day 5 - Your favorite set of dice/individual die


Já nenávidím kostky (ač je sbírám) a ony nenávidí mě. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Když pominu poslední sezení Pathfindera, kde jsem nějakou záhadou hned 3x hodila 20 (asi mi v tu chvíli zahýbal muž :D), obvykle zůstávám u hodnot jako je 3 O_o s jakoukoliv kostkou, bez výjimky. Asi mám opravdu maximální štěstí v lásce, což je tak jediná věc, co mě na tomhle jevu uklidňuje. 
Když už nic jinýho, aspoň se na ty mrchy pěkně kouká. Mívala jsem i sbírku cca 160 kostek, která se ale někde válí v našem baráku (mám podezření, že nahoře v tom zabordelenym "skladišti"), ale jelikož je dlouhodobě nezvěstná, pomalu si opatřuji další. Naštěstí mezi těmi kostkami nebyl balíček mých oblíbených z Q-Workshopu, které jsem kdysi dávno dostala jako dárek od přítele. No nejsou sladké? ♥
tady to není asi moc vidět, ale jinak jsou do jejich povrchu vyraženy miniaturní lebečky :)

Uf, mám chuť zahájit teď pátrání po zmizelých kostkách, jenže to bych nesměla trčet v Praze. Tak snad o víkendu :) A pár těch fórků na závěr!




Žádné komentáře:

Okomentovat