pátek 13. září 2013

30 Day D&D Challenge: Day 2 - Favorite Playable Race

    A máme tu pokračování 30 Day D&D Challenge, tentokrát se trochu rozepíšu o tom, jaké rasy hraji nejraději a proč.



Day 2 - Favorite Playable Race


Musím se bohužel přiznat, že při výběru rasy nebývám obvykle moc originální, víceméně zůstávám stále u toho, s čím jsem už v dětství začínala - a to s půlelfy. Vždycky se mi líbila idea, že jde o vyvrhele obou národů, který se musí celý život potýkat s nesčetnými útrapami a těžce si vybojovávat své místo pod sluncem. Obecně si ráda vyvářím osobnosti na samotném okraji společnosti a sleduji, zda se dokáží protlouct, případně dostat až na vrchol. Čím méně toho na začátku mám, tím je pak ten úspěch sladší. Navíc si jako hráč velmi užívám sociální interakce, kde se tento hendikep projevuje nejcitelněji. Občas jsem zabrousila i mezi vznešené elfy, abych si užila pohled na svět bytosti žijící i celá staletí. Bavilo mě zkoumat, jakým způsobem se bude lišit způsob, jakým se bude potýkat s jednotlivými problémy. I když nikdy se mi nepodařilo stvořit něco tak úžasného, jako jsou Tiste Andii z pera Stevena Eriksona. 
Poslední dobou hraji obvykle za lidi; díky jejich variabilitě a z důvodu volby settingu pro naše hry. Nakonec je pro mě vždy nejdůležitější prostředí, kde vyrůstala a celkově její charakterové vlastnosti. A nemusím řešit nějaké spešl rasové bonusy. Naopak jsem nikdy neměla v lásce trpasíky, gnómy, hobity a podobná zvěrstva, nikde zatím nebyli podáni tak, aby mě něčím zaujali. Ale doufám, že mám svůj herní život ještě před sebou a třeba i na tyhle jednou dojde.

Jaké rasy nejvíce sedly vám?


Celkové znění 30 Day Challenge :)

Žádné komentáře:

Okomentovat