neděle 29. září 2013

30 Day D&D Challenge: Day 18 - Favorite Monster (Immortal/Outsider)

    Tak dneska jsem opravdu zvědavá, zda to do té půlnoci stihnu :D krom toho, že jsem se vrátila mírně ovíněná ze srazu základky po 10 letech, jsem dneska ještě směle vyrazila s přítelem na menší procházku (K Rýchorské boudě, pak do Horního Maršova a zpět, asi nějakých 14km) - bylo opravdu krásné počasí a moc jsme si to užili. Souvisel s tím ale i pozdní návrat a pak mě opět zaměstnávala znovu se rozbíhající strategie na Andoru.  



Day 18 - Favorite Monster (Immortal/Outsider)


    A to je tu přede mnou opět téma, na které by se dalo krásně rozepsat. Jenže to bych pak nestihla termín odevzdání, takže jsem nucená to trochu ošulit. Přitom i v této kategorii se nachází celá řada velmi zajímavých bytostí, když pomineme oblíbené démony či anděly, stále tu zbývají například aasimarové, tieflingové, džini, archoni a bůhvíco ještě. Jako první mi opět na mysli vyvstal Planescape: Torment, kde jsem jako hráč měla možnost celou řadu z nich potkat. Mimo jiné třeba i sukuby nebo noční čarodějky. A u těch se tu zastavíme. Nebo spíše u jedné konkrétní z nich - Ravel Puzzlewell.


Noční čarodějky pocházející z Šedých pustin jsou ve světě Planescapu známé především jako zlé bestie požírající duše. Jenže setkání s Ravel nám ukáže, že je tento svět ve skutečnosti mnohem rozmanitější. Protože pokud by tato bytost měla něco podobného skutečně v úmyslu, těžko by si vás pouštěla tak blízko k tělu a dala vám nahlédnout pod její ošklivou masku. Dobrovolně uvězněná v trnovém bludišti trpí den za dnem svou ztrátou (i když si už ani možná toho není pořádně vědoma) - takový stav může vést pochopitelně jen k šílenství. A nevím, jak to vnímali ostatní hráči, ale mně ji bylo chvílemi až líto. I přes to všechno, co napáchala, si takový osud rozhodně nezasloužila. Ale tak už to často i v reálném životě bývá. A otázka "Co dokáže změnit charakter člověka?" prolínající se celou hrou mi čas od času vytane na mysli. A víte vy co? Já už na ni mám svou odpověď ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat