středa 26. února 2014

D&D 40th Anniversary Blog Hop Challenge - Day 26

    Nevím jak vy, ale já měla dneska zatraceně unavený den. Nejraději bych se válela jen v peřinách u seriálu a vůbec nic nedělala :) krom jedné obligátní návštěvy příbuzenstva jsem toho zas až tak moc nestihla. Vlastně jen pořídit cestou jednu zajímavou fotografii, o kterou se podělím v článku.

Day 26: Do you still game with the people who introduced you to the hobby?


Jelikož jsem s hraním začínala opravdu hodně dávno, začaly se naše cesty postupně rozcházet a každý z naší původní družinky si našel trochu jinou zábavu. Já se jako jediná věnuji RPG hraní aktivně. Jinak se ale s těmito přáteli z mládí stále ráda setkávám a občas s nimi prohodím i těch pár slov.
Byla by docela sranda si někdy zavzpomínat na tyhle starý časy, zalézt si k nám domů, udělat popcorn (případně koupit takový ty polský kukuřičný dlouhý křupky bez chuti), pustit na přehrávači Blind Guardian a zase si zapařit. Jen se obávám, že už by to asi nemělo takové kouzlo :) A asi bychom u toho ani dlouho nevydrželi. Ovšem následná setkání u deskovek ku příležitosti oslav narozenin by se daly zase někdy snad zrealizovat. Jen si budu muset teď nějakou větší sbírku her asi pořídit. 

No, dnešní odpověď byla skutečně dost strohá, ale zde se opravdu není moc o čem rozepisovat. Tak aspoň ta moje dnešní mobilovka ;)


Dokonce je za tím i takový menší příběh. Jelikož jsem dneska měla takovou lenošnou náladu, rozhodla jsem se, že dám na doporučení jednoho z mých velmi dobrých přátel a podívám se na první díly seriálu True Detective. Ve zkratce tam dvojice sympatických detektivů řeší případ rituální vraždy jedné ženy, která byla nalezena nahá, připoutaná k pařezu a s korunou tvořenou z jeleního paroží. Všude okolo byly pověšené ještě klece na démony z proutí. Prostě lahůdka. Podobnou symboliku mám hrozně ráda a stejně jako onu dvojici, i mě vždy fascinovala mysl lidí, tedy přesněji násilníků, co páchají podobné činy s nějakou vizí. Plus mám obrovskou slabost pro všelijaké podobné fetiše a tak vůbec.
No, prostě jsem šla na vycházku, v hlavě myšlenky točící se okolo tohoto tématu, před očima podobně laděné obrazy a pak na mě z křovisek vykoukne tohle. Zprvu jsem si myslela, že jde skutečně o lebku nějakého drobného zvířete, ale když jsem se vyšplhala blíž, zjistila jsem, že je to jen nějaká hračka. Každopádně to byla neskutečně bizarní a svým způsobem krásná scéna a já ji musela zachytit. Tak, to je pro dnešek vše :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat