středa 19. února 2014

Stávka!

Ano, je to tak! Krom toho, že bojkotuji stupidní pivní challenge na FB, přestávám na dobu neurčitou psát na blog!





Ale teď vážněji :) Krom toho, že jsem si nádherně protáhla valentýnské oslavy až do pondělí, jsem se musela posléze opět vydat do Krkonoš, abych se podívala na zoubek svým dvěma milovaným mašinkám. Bylo mi sděleno, že oba moji miláčci (= čti počítače) odmítají spolupracovat a je žádán "odborný" zásah. No, ukázalo se, že mé schopnosti na to bohužel nestačí a oba marodi byli vydáni do péče chirurgů techniků. Uvidíme, jak dlouho si tam poleží. Do té doby jsem bez počítače a na mobilu se opravdu moc dobře psát nedá :/ (teď jsem si na chvilku zabrala stroj u babičky, ale mám na to sotva pár minut)
Hlavně doufám, že mi přežila má drahocenná data (především ta z účetnictví) a že nebudu muset shánět náhradní komponenty, ona taková deska se socketem 939 je dneska už docela rarita :D

No, tak zase...někdy! 

Žádné komentáře:

Okomentovat